Siza professionaliseert en ontwikkelt zich verder op het gebied van zorgverkoop door het ontwikkelen en realiseren van verkoopstrategieën voor zorg en dienstverlening en de daarbij behorende implementatie en contractbeheer. Vier professionals vormen samen het gedreven team account- en contractmanagement. We zijn op zoek naar een nieuwe contractbeheerder.
Zo maak jij het verschil
De contractbeheerder houdt overzicht en bewaakt de voortgang van lopende contracten die Siza is aangegaan met opdrachtgevers en leveranciers in de zorgsector, met name binnen de Wet langdurige zorg en de zorgverzekeringswet. De contractbeheerder monitort de contractuele en financiële afspraken, signaleert tijdig verplichtingen en mogelijke risico's en rapporteert hierover. Als contractbeheerder ben je ‘een spin in het web’ en sta je in verbinding met veel stakeholders. Je bent de verbindende factor tussen onze opdrachtgevers, onderaannemers en Siza. Je levert zowel reactief als proactief contractinformatie aan interne afdelingen ten behoeve van opvolging en facturatie. Je voert bestanden in en houdt deze actueel. Je bent dienstverlenend, initiatiefrijk, vasthoudend, je zorgt ervoor dat contractuele afspraken helder zijn en dat deze worden nageleefd. Dit alles met als (hoger) doel goede zorg te organiseren voor de cliënten van Siza.
Dit neem je mee
Ons team account- en contractmanagement is een betrokken en ambitieus team in ontwikkeling, waaraan jij een bijdrage kunt leveren. Er heerst een professionele, maar gemoedelijke sfeer met ruimte voor eigen initiatief, humor en een goed (inhoudelijk) gesprek. We werken intensief samen met interne en externe stakeholders. Ons team is expliciet extern gefocust. We willen dat onze klanten tevreden zijn. Kom jij ons team versterken?
Dat hebben we zeker! De arbeidsvoorwaarden voor de functie Contractbeheerder zijn conform CAO gehandicaptenzorg schaal 50. Naast een aantal aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een eindejaarsuitkering en fiscaal voordeel bij bijvoorbeeld een weekendje weg, vinden we het belangrijk om bij te dragen aan jouw ontwikkeling. Zo bieden we vanaf de start cursussen en trainingen aan, afhankelijk van je functie en jouw wens om te groeien. Daarnaast krijg je de mogelijkheid om thuis te werken; Siza hanteert een beleid van 60% op kantoor en 40% thuis.