Ben jij op zoek naar een boeiende kans om een verschil te maken binnen een grote zorgorganisatie? We zijn op zoek naar een 2e klachtenfunctionaris voor de cliënten van Siza. Iets voor jou?
Zo maak jij het verschil
Als klachtenfunctionaris speel je een belangrijke rol in de bemiddeling tussen de betrokken partijen bij een klacht. Je behandelt klachten van cliënten op een onpartijdige en vertrouwelijke wijze. Vanuit een respectvolle en empatische houding luister je naar alle betrokken partijen tijdens het proces. Hierbij is hoor-wederhoor erg belangrijk. Daarnaast ondersteun en adviseer je de cliënt of verwant, zodat je een eerlijke en rechtvaardige behandeling van de klacht kunt waarborgen. Dit doe je samen met een andere klachtenfunctionaris en je hebt regelmatig contact met de vertrouwenspersoon cliënten. Daarnaast:
Dit neem je mee
Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondelijk als schriftelijk. Ook in emotioneel beladen situaties heb je het vermogen om object en onpartijdig te blijven, terwijl je effectief samen- en probleemoplossend werkt. Je hebt respect voor voor vertrouwelijkheid en gevoeligheid ten opzichte van de privacy van cliënten, verwanten en medewerkers. Daarnaast:
Wij bieden ondersteuning en zorg aan mensen met een lichamelijke, verstandelijke of meervoudige beperking en aan mensen met een aan autisme verwante stoornis of niet aangeboren hersenletsel. Onze dienstverlening loopt uiteen van ondersteuning thuis tot aan 24-uurs zorg in een woongroep en van behandeling tot begeleiding naar werk. We ondersteunen op die momenten dat het nodig is en dagen mensen uit om hun grenzen waar mogelijk te verleggen. Bij Siza werken 2500 medewerkers die zorg en ondersteuning bieden aan ruim 3500 mensen. Onze 150 locaties verspreiden zich over Gelderland en Brabant.